Gerakan Alumni Hira'

Singkatan dikenali sebagai GELURA

Meeting Gelura 2010

In the name of Allah Most Gracious Most Merciful.

Setelah berbincang secara kritikal dan telitinya dengan beberapa AJK, meeting Gelura yang pertama pada tahun ini akan diadakan julung kalinya :)

Detail seperti yang tertera di bawah :

Event : 1st Gelura Meeting 2010
Tempat : Sek. Hira' Shah Alam, seksyen 27
Tarikh : 21st february 2010
Hari : Ahad
Masa : 10 am
Agenda : hal berkaitan aktiviti yang bakal dijalankan pada tahun 2010

Semua AJK dijemput dan diwajibkan hadir pada hari kejadian. bagi para alumni yang lain pula digalakkan datang demi memeriahkan majlis. dan menyumbangkan idea-idea yang bernas serta menunjukkan yang anda caring tentang alumni :)

kehadiran anda SANGAT dialu-alukan dan insyaAllah anda akan disambut dengan senyuman dan kesyukuran :)

Pada para AJK dan warga alumni, sila bagi feedback secepat mungkin sekiranya anda hadir. bagi yang tak dapat hadir, sila bagi feedback secepat mungkin jugak ;)


"kami tidak akan berdiam diri atau berehat selagi kami tidak melihat Al-Quran menjadi perlembagaan yang berkesan. kami akan hidup untuk melaksanakan cita-cita ini atau kami akan mati dalam usaha ke arah itu" - Hasan Al-Banna, pengasas Ikhwan Muslimin

sebagai kata-kata peransang :)

sama-samalah kita memeriahkan dan mengaktifkan Gelura dan give a hand demi membantu Gelura sendiri, Sek. Hira' dan diri sendiri :)

p/s : post ini dipost oleh Fatin Nadhirah. disebabkan kekuatan ingatan yang agak berkarat dan tak berapa mahir handle blogger neh, ana lupe password. so, terpaksa meminjam populariti orang lain untuk post ini.

harap maaf dan terima kasih kerana sudi membaca :)


1 Comments:

populariti yg belum digilap

20 February 2010 at 00:16